Často kladené dotazy - pro rodiče

Vážení rodiče,
děkujeme, že využíváte služeb naší cestovní kancláře. Níže uvádíme odpovědi na zcela nejčastější otázky.

Chcete-li se o nás dozvědět více, zde jsou reference.

Žádost o vystavení faktury

Žádost o vystavení faktury
Používáte-li Outlook, Outlook Expres, Thunderbird či jiné poštovní klienty, klikněte zde: Žádost o vystavení faktury na ozdravnou akci. Používate-li webové rozhraní (seznam.cz, centrum.cz apod.), prosíme, vyplňte do předmětu zprávy: "Prosím o zaslání dotazníku k vystavení FA za zotavovací akci." a zašlete ji na naši mailovou adresu ck2@ck2.cz. Po obdržení Vašeho mailu Vám bude zaslán dotazník,... zobrazit celý text

O CK2, kdo jsme, co nabízíme

O CK2, kdo jsme, co nabízíme
Cestovní kancelář CK2 je největším touroperátorem specializujícím se na školní a dětské kolektivy v Praze a okolí. Cestovní kancelář CK2 poskytuje školám a organizacím kompletní servis. Důraz je kladen především na bezchybné zajištění celého zájezdu, profesionální přístup a kvalitu poskytovaných služeb. Ročně odbavujeme přes 25 tisíc žáků. zobrazit celý text

Rozdíl mezi CK a CA - garance

Rozdíl mezi CK a CA - garance
Cestovní kancelář CK2 není cestovní agentura, ale cestovní kancelář. Proto poskytuje svým klientům větší jistoty a záruky. Podle zákona 159/1999 Sb. je pojištěna proti úpadku. Klientům tak podle § 6 odst. 3 zmíněného zákona vzniká v případě úpadku právo na dopravu z místa pobytu do ČR či navrácení zaplacené částky.zobrazit celý text

Jsou zájezdy pojištěny?

Jsou zájezdy pojištěny?
Cestovní kancelář CK2 je pojištěna proti úpadku dle zákona 159 / 1999 Sb. u Evropské Cestovní Pojišťovny, a. s. Číslo pojistné smlouvy je „1180000043“ Ověřit lze na stránkách Evropské Cestovní Pojišťovny, a. s. zobrazit celý text

Je třeba mít PAS?

Je třeba mít PAS?
Přestože jsme členy Evropské unie a patříme do Schengenského prostoru, povinností každé osoby, tedy i dětí, je mít s sebou náležitý cestovní doklad. Tím je buď občanský průkaz se čtecí zónou nebo pas. U pasu je důležitá též jeho platnost. Váš pas, resp. pas Vašeho dítěte by měl být platný ještě nejméně 6 měsíců po příjezdu. Pro žádost je nutné navštívit společně s vaším dítětem (kvůli fotografii)... zobrazit celý text

Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů
Veškeré osobní údaje a záznamy klientů cestovní kanceláře CK2 jsou plně chráněny v souladu s platnými zákony ČR o ochraně osobních dat, zejména podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Osobní údaje nejsou poskytovány, předávány, ani jinak zpracovávány pro potřeby třetích stran (kromě pojišťovny, která zajišťuje pojištění vašeho dítěte).zobrazit celý text

Naše autobusy

Naše autobusy
Na autobusovou dopravu klade naše cestovní kancelář vysoké nároky. Spolupracujeme proto pouze s profesionálními dopravci. Všechny naše autobusy splňují bezpečnostní normy Evropské unie.zobrazit celý text

Bezpečnostní pásy

Bezpečnostní pásy
Podle vyhlášky o silničním provozu autobusy můžou, ale nemusí mít bezpečnostní pásy (záleží na typu a stáří autobusu). 90% našich autobusů je bezpečnostními pásy vybavena. U těchto autobusů je povinnost bezpečnostní pásy využívat. zobrazit celý text

Jak postupovat v případě nemoci dítěte?

Jak postupovat v případě nemoci dítěte?
Pokud si škola nepřála jinak, jsou všichni žáci pojištěni proti stornopoplatku. V takovém případě je potřeba vyčkat na ukončení pobytu, kdy třídní učitel obdrží podklady pro pojišťovnu, které Vám předá. Následně lze již postupovat podle obdržených instrukcí a kontaktovat pojišťovnu. zobrazit celý text

Telefon na školu v přírodě

Telefon na školu v přírodě
Je potřeba dohodnout se již před odjezdem na pobyt s třídním učitelem, které mobilní tel. číslo můžete využívat. Pevná linka do ubytovacího zařízení zpravidla slouží pouze jako privátní telefon a není tedy možné ji využívat ke komunikaci s dětmi. Pokud by se Váš dotaz týkal ubytování, návratu ke škole apod., lze též kontaktovat přímo cestovní kancelář.zobrazit celý text

Bankovní účet

Bankovní účet
Číslo účtu je vždy zasláno spolu s daňovým dokladem obsahujícím nezbytný variabilní symbol pro identifikaci platby, případně je uvedeno přímo na přihlášce.zobrazit celý text

Naši průvodci, kontrola kvality

Naši průvodci, kontrola kvality
Naši průvodci jsou mladí lidé, dlouhodobě pracující s dětmi. Průvodci jsou na daný zájezd speciálně vyškoleni a jejich kvalita je průběžně kontrolována tak, abychom drželi vysoký standard. zobrazit celý text

Další dotazy

Další dotazy
Jede Vaše dítě na zotavovací akci? Máte dotaz k její organizaci? Prosíme, nejprve si důkladně pročtěte „Informace pro rodiče o zotavovací akci“, které jste obdrželi od třídního učitele. Máte-li takový dotaz, na který jste nenašli odpověď, prosíme, popište jej do mailu a nezapomeňte uvést následující identifikační údaje: ● název objektu ● termín pobytu ● třídní učitel ●... zobrazit celý text

Připojištění

Rozšířené pojištění ke škole v přírodě obsahuje navíc: - pojištění zavazadel, limit pojistného plnění 15000,- Kč. - pojištění odpovědnosti za škodu na životě a zdraví, limit pojistného plnění 2000000,- Kč. - pojištění odpovědnosti za škodu na věci, limit pojistného plnění 1000000,- Kč. - přerušení cesty (přerušení cesty v průběhu pobytu ze závažných důvodů) Pokyny pro klienty a všeobecné... zobrazit celý text


CESTOVNÍ KANCELÁŘ CK2
Kafkova 10, 160 00 Praha 6
www.ck2.cz
email: ck2@ck2.cz
telefon: 224 313 161, 273 136 285
mobilní telefon: 731 170 029
po - pá: 9:00 - 16:00
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace